  • 1. Data: 2002-06-11 06:09:39
    Temat: Potwierdzenie wpłaty do ZUS
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Dostałem wezwanie z US. Kontrolują PIT-36 za 2001 rok (odliczenia
    remontowe). Pani stwierdziła brak jednej wpłaty na Ubezpieczenie Społeczne
    (musiało gdzieś zaginąć). Czy mogę jakoś uwiarygodnić moją wpłatę. Mam
    zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z podatkami. Ide zaraz studiowac wyciagi
    bankowe ale nie jestem pewien czy nie płaciłem na poczcie. Dla wyjaśnienia
    dodam, że wszystkie składki były zawsze płacone terminowo.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2002-06-11 13:04:58
    Temat: Re: Potwierdzenie wpłaty do ZUS