  • 11. Data: 2005-05-17 14:33:39
    Temat: Re: Pożyczam od kogoś na 0% - można tak?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 17 maja 2005 12:18, gdy Herbi napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Zmienił się i to dwukrotnie ów stan posiadania :)

    ale w ostatecznym efekcie jest to samo, nie? :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2005-05-17 20:28:46
    Od: "Mirek Q" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To opłata od Czynności cywilno prawnych (PCC).
    > Dodatkowo pożyczkodawca zapłaci podatek od uzyskanych odsetek.

    Ja raczej zaproponuję podatek dochodowy od pożyczkobiorcy.
    Dostał darowiznę w wysokości odsetek, jakie zapłaciłby gdyby brał kredyt
    komercyjny.

    Mirek Q

  • 13. Data: 2005-05-20 22:17:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 May 2005, Mirek Q wrote:

> [...]
    >+
    >+ Ja raczej zaproponuję podatek dochodowy od pożyczkobiorcy.

    ...biiiip, biiiip, "wykryto możliwą niespójność klasyfikacji podatku !
    :)
    Zależy czy pożyczkobiorca jest osobą prawną (tak) czy
    fizyczną (IMO nie):
    +++ UoPDoOF ++++
    Art. 2. 1. Przepisów ustawy nie stosuje się do:
    3) przychodów podlegających przepisom o podatku od spadków i darowizn
    ----

    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd