  • Data: 2002-01-07 15:30:36
    Temat: Praca na wiecej niz jeden etat
    Od: syfon <s...@k...kn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Jak to jest jezeli pracuje na wiecej niz jeden etat. W
    szczegolnosci interesuje mnie taka sytuacja: mam pelen etat, z ktorego
    place wszystko co trzeba. Podpisuje umowe na kolejne pol etatu w innej
    firmie. Moje pytanie jest takie: co trzeba oddac fiskusowi, zusowi, itp?
    Albo inaczej jak kwota brutto jest powiedzmy 1500, to ile dostane na
    reke, a ile na co?

    Wielkie dzieki za odpowiedzi.

    Syfon