  • Data: 2004-07-13 18:58:44
    Temat: Praca za dziękuję
    Od: "CYTERES" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem. Jestem naczelnikiem ochotniczej straży pożarnej. Nie
    otrzymuję za to żadnej gratyfikacji. Urząd gminy zatrudnia mnie jednak jako
    kierowca w OSP na umowę zlecenie. Jednocześnie prowadzę własną firmę.
    Wykonałem prace remontowe w budynku garażu straży i obciążyłem fakturą Urząd
    Gminy. Oni nie chcą mi zapłacić za wykonana usługę, chociaż wcześniej nie
    było problemów, twierdząc że to ma charakter korupcji. Na remont wyraził
    zgodę zarząd straży w składa którego wchodzi 7 innych członków. Poradźcie co
    robić? Chodzi o kwotę 5000zł.