  • 1. Data: 2005-05-02 10:59:38
    Temat: Praca za granicą PIT 36 - gdzie wpisac?
    Od: "a0123" <n...@w...pl>

    Witam,

    pracowałem w Anglii w 2004 roku. Nie miałem udokumentowanych dochodów w
    Polsce. Zarobiłem 1500 funtow. Wiem, ze musze sie rozliczyc na picie 36, ale
    gdzie mam wpisac ten dochod i jak przeliczony? Czy musze płacic podatek, czy
    dostane jakis zwrot?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-02 19:07:06
    Temat: Re: Praca za granicą PIT 36 - gdzie wpisac?
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl>

    Użytkownik "a0123" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale
    > gdzie mam wpisac ten dochod i jak przeliczony? Czy musze płacic podatek,

    Posty dotyczące pracy w Anglii i rozliczenia tego w Polsce często zdarzały
    się ostatnio na grupie. Poszukaj troszkę.