  • 1. Data: 2005-05-02 09:47:52
    Temat: Rozliczanie kosztów podróży i prywatnego telefonu w KPiR oraz VAT
    Od: Meaclum <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy ktoś może mi odpowiedzieć na pytanie jak dokumentować wewnętrznie
    wydatki (KPiR, VAT) związane z:
    a) wykorzystywaniem stacjonarnego telefonu (w mieszkaniu będącym również
    siedzibą firmy),
    b) podróży służbowych koleją - spotkanie w interesach (mam bilety z
    pieczątką NIP z tyłu).

    Jak to zaksięgować?

    Pozdrawiam, i z góry dziękuję za odpowiedź.

    Meaclum

  • 2. Data: 2005-05-02 22:41:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 May 2005, Meaclum wrote:

    > + (KPiR, VAT) związane z:
    > + b) podróży służbowych koleją - spotkanie w interesach (mam bilety z pieczątką
> [...]

    IMO można "wprost": bilety w KUP, VAT z biletów do ewidencji.
    Z drugiej strony dopuszczalne jest wystawienienie normalnej delegacji
    i doliczenie do kosztów ryczałtu delegacyjnego "jak dla pracownika"
    (ciągle 21 zł za dobę zdaje się) - co osobiście stosuję...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)