  • 1. Data: 2006-01-25 08:38:54
    Temat: Praca za granica a podatek w Polsce
    Od: "ati" <g...@o...pl>

    Witajcie

    czy ktos z Was slyszal o takiej paranoi,ze pracujac za granica i placac tam
    podatek (praca legalna Szkocja),po przyjezdzie do Polski musze zaplacic
    jeszcze raz podatek...przeciez to glupota,jest na to sposob

    Ati

  • 2. Data: 2006-01-25 09:12:55
    Temat: Re: Praca za granica a podatek w Polsce
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    tak glupota
    sposob nic nie zglaszac

    komuna taka chciwa nie byla,
    cieszyla sie z kazdego zielonego przywiezionogo do kraju.

    gringo

  • 3. Data: 2006-01-25 10:23:07
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 1/25/2006 10:12 AM, Użytkownik gringo77 napisał:

    > Witam,
    >
    > tak glupota
    > sposob nic nie zglaszac
    >
    > komuna taka chciwa nie byla,
    > cieszyla sie z kazdego zielonego przywiezionogo do kraju.

    Tak ogólnie i generalnie to płaci się różnicę między podatkiem
    zapłaconym w UK i podatkiem jaki zapłaciło by się w kraju, a więc zwrot
    "dwa razy" może oznaczać co najwyżej, że operacja zapłaty podatku odbywa
    się dwukrotnie natomiast gdyby ktoś twierdził, że płaci się "podwójnie"
    to po prostu kłamie. To tak ogólnie i generalnie nie wnikając w
    szczegóły (w których, jak to mówią, diabeł tkwi)

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2006-01-25 10:23:58
    Od: "ati" <g...@o...pl>

    czyli jednak,a jak sie nie zglosi czy maja szanse sie dowiedziec u nas,nie
    wiem moze jakis system informatyczny maja

    Ati

  • 5. Data: 2006-01-25 11:12:34
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    taaaaak system do szkocji
    wiesz jaki to kabel by musial byc

    gringo

  • 6. Data: 2006-01-25 12:43:26
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "ati" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czyli jednak,a jak sie nie zglosi czy maja szanse sie dowiedziec u nas,nie
    > wiem moze jakis system informatyczny maja

    w przypadku UK podobno maja. nie pytaj jak, bo tego nie wiem, ale jakis czas
    temu (juz niestety nie pamietam gdzie - moze Gazeta Prawna?) czytalam, ze
    "kontakty sie poprawiaja" i tamtejsze odpowiedniki urzedow skarbowych
    informuja polskie urzedy skarbowe o osobach, ktore pracowaly w UK i tam
    oplacaly podatek.

    K.

  • 7. Data: 2006-01-25 13:07:37
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "gringo77" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > taaaaak system do szkocji
    > wiesz jaki to kabel by musial byc
    Ty o tym kablu to tak serio, czy też ja może nie mam poczucia humoru
    ?(dzisiaj co prawda dzień podatnika, to i humor człowiek traci).
    Graszka.

  • 8. Data: 2006-01-25 13:18:52
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witaj,

    i ty wierzysz w takie bzdury?
    ze UK pisze do Polski?
    zawsze mozesz powiedzec ze ci na lotnisku cyganie gwizdneli

    gringo

  • 9. Data: 2006-01-25 14:30:26
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ati wrote:
> [...]
    > podatek (praca legalna Szkocja),po przyjezdzie do Polski musze zaplacic
    > jeszcze raz podatek...przeciez to glupota,jest na to sposob

    Nastepny lepiej wyksztalcony sie znalazl. Az mi sie nie chce tlumaczyc.

  • 10. Data: 2006-01-25 14:38:23
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    > Witaj,
    >
    > i ty wierzysz w takie bzdury?
    > ze UK pisze do Polski?
    > zawsze mozesz powiedzec ze ci na lotnisku cyganie gwizdneli

    a w ktorym miejscu napisalam, ze wierze? napisalam, ze czytalam. a to duza
    roznica. poza tym pytanie glowne bylo powazne, a Ty wyskakujesz z jakimis
    "cyganami"...

    K.