    From: goto <g...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Prawa autorskie i inne prawa...
    Date: Mon, 21 Apr 2008 21:32:28 +0200

    Witam,

    Rozliczam pita (ale to o tej porze roku popularne) i nie wiem jak mam
    ugryźć te prawa autorskie - od firmy dla której coś tam robiłem dostałem
    pita 11 z zerami wszędzie oprócz właśnie punktu E10 (prawa autorskie i
    inne prawa). Na podatkach się nie znam i nie chcę się znać, więc używam
    programu PITy2007 pobranego ze strony gazety wyborczej i nie bardzo
    wiem, jaki rodzaj dochodu odznaczyć... metodą eliminacji pozostały tylko
    "pozostałe dochody", dobrze rozumuję?

    Poratuje ktoś?

    Pozdrawiam,
    goto