  • 1. Data: 2005-05-19 19:11:28
    Temat: Rozliczenie delegacji zagranicznych
    Od: "Paweł R." <pawelbestia[Usun_to]@poczta.onet.pl>

    Witam
    Mój problem sprowadza się do rozliczenia delegacji.
    Pracownik pojechał w podróż służbową za granicę. Przed wyjazdem została
    wypłacona mu zaliczka np. 12.03.05. Podróż rozpoczęła się 13.03.05 natomiast
    zakończyła 26.03.05. Rozliczenie delegacji nastąpiło 04.04.05 (zgodnie z
    rozporządzeniem, iż mam 14 dni od dnia zakończenia podróży na rozliczenie
    delegacji). To jest jasne dla mnie.
    Nie wiem natomiast po jakim kursie mam roliczyć delegację.
    1. Czy mam rozliczyć zaliczkę po kursie zakupu dewiz, a pozostałą kwotę po
    kursie rozliczenia delegacji
    2. Czy całą delegacje (czyli łącznie z zaliczką i pozostałymi kwotami) mam
    rozliczyć po kursie rozliczenia delegacji
    Bardzo proszę o pomoc, ponieważ z delegacją zagraniczną spotykam się
    pierwszy raz i nie mam pojęcia jak to zrobić. Jeśli byłaby możliwość to
    proszę o przykład lub jakieś przepisy z przykładem.

    Paweł R.