  • 1. Data: 2003-07-21 11:04:38
    Temat: darowizna czy sprzedaz
    Od: "jatzeck" <j...@i...pl>

    Witam.
    Chcialbym podarowac mieszkanie osobie, ktora w stos. do mnie jest w III
    grupie podatkowej. W zwiazku z tym, odpada zrowno darowizna jak i
    'zabezpieczenie' wlasnosci w postaci testamentu - podatek zarowno od
    darowizny jak i ew. spadku bylby absurdalnie wysoki. Jak wiec zalatwic taka
    sprawe?

    Spisac umowe sprzedazy nieruchomosci o wartosci np. 100 zl? Nie bedzie ona
    zakwestionowana przez US?

    Jak to zalatwic ? Z gory dziekuje za wszelkie propozycje.

    Pozdrowienia, Jacek.

  • 2. Data: 2003-07-21 20:32:49
    Temat: Re: darowizna czy sprzedaz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jul 2003, jatzeck wrote:
    [...]
    >+ Spisac umowe sprzedazy nieruchomosci o wartosci np. 100 zl? Nie bedzie ona
    >+ zakwestionowana przez US?

    Sprawdzić posty z ostatnich 2 dni, szczególnie patrząc na kwestię
    jak wyznacza się podstawę podatku od czynności cywilnoprawnych...
    (hasło: wartość rynkowa).

    pozdrowienia, Gotfryd