  • 1. Data: 2009-03-21 10:22:16
    Temat: Program do fakturowwania
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Poszukuję jakiegoś niedroegiego lub free programu do fakturowania. Sprawa niby
    prosta, oferta rynkuj est bardzo duża, gdyby nie jeden wymóg: musze mieć dużo
    miejsca na wpisanie nazwy towaru/usługi. Dużo=np tyle treści, ile ma ten mój
    news.... Może mi ktoś coś poradzić ?
    Marek

  • 2. Data: 2009-03-21 12:02:28
    Temat: Re: Program do fakturowwania
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 21 marzec 2009 11:22
    (autor Marek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4...@n...onet.pl>):

> [...]
    > mieć dużo miejsca na wpisanie nazwy towaru/usługi. Dużo=np tyle treści,
    > ile ma ten mój news.... Może mi ktoś coś poradzić ?

    No teoretycznie MK RP to ma, ale do wygody to jej daleko. Ale jest free.
    Z odlotowych, jeżeli chodzi o wygodę, to możesz spróbować Ewa StreamSoft.
    Ale zapłacisz nieco.

    Darmowa jest Faktura z TGSoft.pl, ale dawno nie używałem i nie pamiętam na
    ile jest tam pozycji.

    Na upartego możesz używać arkusza, jak nie generujesz dużo faktur i jak nie
    potrzebujesz sensownej bazy kontrahentów czy usług.

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2009-03-21 12:53:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > miejsca na wpisanie nazwy towaru/usługi. Dużo=np tyle treści, ile ma ten mój

    Możesz wypróbować asystent faktura, www.meteoryt.pl, 60 dni
    testowania za darmo, płatna wersja za 59zl brutto.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-03-21 13:29:45
    Od: m...@p...onet.pl

    >   Możesz wypróbować asystent faktura, www.meteoryt.pl, 60 dni
    > testowania za darmo, płatna wersja za 59zl brutto.

    Byłoby ok, ale z tym miejscem na nazwę usługi gorzej. A nazwy usługi (która
    jest de facto opisem) skrócić ni mogę :(
    PS.
    Podobnie w tgsofy i innych ;(

  • 5. Data: 2009-03-21 13:43:30
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-03-2009 o 14:29:45 <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Byłoby ok, ale z tym miejscem na nazwę usługi gorzej. A nazwy usługi (która
    > jest de facto opisem) skrócić ni mogę :(
    > PS.
    > Podobnie w tgsofy i innych ;(

    A nie możesz wpisać "usługa siaka (*)" i w uwagach:
    "(*) honowanie przefrezowanego ciągnionego kadłuba walcarką
    czołowo-kwasową" ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-03-21 15:03:01
    Od: Ania <a...@g...pl>

    m...@p...onet.pl pisze:

    > Byłoby ok, ale z tym miejscem na nazwę usługi gorzej. A nazwy usługi (która
    > jest de facto opisem) skrócić ni mogę :(
    > PS.
    > Podobnie w tgsofy i innych ;(

    a nie masz pozycji opis do kazdej pozycji, gdzie moglbys wpisac juz duzo
    wiecej?

  • 7. Data: 2009-03-21 15:52:47
    Od: "phodopus" <p...@g...pl>

    m...@p...onet.pl napisał(a):

    > Byłoby ok, ale z tym miejscem na nazwę usługi gorzej. A nazwy usługi (która
    > jest de facto opisem) skrócić ni mogę :(
    > PS.
    > Podobnie w tgsofy i innych ;(

    Zobacz tutaj, powinno być ok:
    http://ajt.com.pl/index.php?n=Main.WersjeTestowe
    --
    pzdr
    phodopus

  • 8. Data: 2009-03-21 15:55:10
    Od: m...@p...onet.pl

    > a nie masz pozycji opis do kazdej pozycji, gdzie moglbys wpisac juz duzo
    > wiecej?
    Mam, ale ten opis sie na fakturze nie drukuje. Potrzebuję czegoś,co będzie ten
    opis drukować i niestety znaleźć nie mogę :(

    Jak będe bardzo zdeasperowany, to taki program sobie napisze, ale to się nie
    opłaca robić samemu=szkoda czasu :(

  • 9. Data: 2009-03-21 16:50:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 21 marzec 2009 16:55
    (autor m...@p...onet.pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4...@n...onet.pl>):

    > Jak będe bardzo zdeasperowany, to taki program sobie napisze, ale to się
    > nie opłaca robić samemu=szkoda czasu :(

    No to spróbuj te MK RP. Niezawygodne, ale się da.

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2009-03-21 17:05:00
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 11:22:16 +0100, Marek napisał(a)
    w:<news:4fa5.000001b3.49c4bfd8@newsgate.onet.pl>:

    > Poszukuję jakiegoś niedroegiego lub free programu do fakturowania. Sprawa niby
    > prosta, oferta rynkuj est bardzo duża, gdyby nie jeden wymóg: musze mieć dużo
    > miejsca na wpisanie nazwy towaru/usługi.

    Swojego czasu używałem programu Invoicer firmy Madar. Bezpłatny, dla mnie
    był wygodny.

    --
    Quid leges sine moribus?