  • 1. Data: 2009-03-21 07:51:16
    Temat: ZUS: Czemu nie ma nowych stawek?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    chciałem zaplanować nieszczęsne przelewy za NFZ i kurde wciąż nie ma stawki
    za marzec. Kiedy to się pojawia?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-03-21 08:05:23
    Temat: Re: ZUS: Czemu nie ma nowych stawek?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tristan napisal:
    > chciałem zaplanować nieszczęsne przelewy za NFZ i kurde wciąż nie ma stawki
    > za marzec. Kiedy to się pojawia?

    A przypadkiem nie ustawiono w tym roku jednej podstawy na caly rok?
    W cwany sposob nas dojac, bo podstawe ustalono wedlug zawyzonego IV
    kwartalu. I nawet jezeli wystapia spadki srednich zarobkow, to nas
    beda przez caly rok golic. Ciekawe, ze nie wybrali I kwartalu, kanciarze :/
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-03-21 08:46:23
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > A przypadkiem nie ustawiono w tym roku jednej podstawy na caly rok?

    Chyba roczne ustalenie dotyczy społecznego a nie zdrowotnego, przynajmniej
    tak piszą tu:
    http://pit.pl/zus_przedsiebiorcow_288.php?lt=Aktualn
    e%20stawki%20sk%B3adek

    a.

  • 4. Data: 2009-03-21 08:54:13
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Tristan w <news:gq25dl$4ai$1@news.interia.pl>:

    > Witam,

    > chciałem zaplanować nieszczęsne przelewy za NFZ i kurde wciąż nie ma stawki
    > za marzec. Kiedy to się pojawia?

    Kiedy ustawa wejdzie w życie, a skoro została ogłoszona 12 marca 2009
    i wchodzi po upływie 14 dni, to nikt przed 27 marca nic nie ogłosi
    oficjalnie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2009-03-21 08:55:59
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Wemif w <news:gq29gv$3nu$1@news.amsnet.pl>:

    > Chyba roczne ustalenie dotyczy społecznego a nie zdrowotnego, przynajmniej
    > tak piszą tu:
    > http://pit.pl/zus_przedsiebiorcow_288.php?lt=Aktualn
    e%20stawki%20sk%B3adek

    Jeszcze tak, ale 27 marca zacznie obowiązywać ustawa Dz.U z 2009 nr

    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2009-03-21 19:08:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 21 Mar 2009 08:51:16 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >chciałem zaplanować nieszczęsne przelewy za NFZ i kurde wciąż nie ma stawki
    >za marzec. Kiedy to się pojawia?
    jest stawka juz od prawie miesiaca:
    http://lexto.pl/2009/03/10/skladka-na-ubezpieczenie-
    zdrowotne-za-okres-od-1-stycznia-do-31-grudnia-2009-
    r/

    WAM
    --
    www.aveo.nadmorze.pl - Chevrolet Aveo 1150 ccm benz. 72 KM / 53 kW,
    kolor: niebieski (błękitny), liczba drzwi: 4/5,

  • 7. Data: 2009-03-21 19:54:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 21 marzec 2009 20:08
    (autor WAM
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <e...@4...com>):

    > jest stawka juz od prawie miesiaca:

    http://lexto.pl/2009/03/10/skladka-na-ubezpieczenie-
    zdrowotne-za-okres-od-1-stycznia-do-31-grudnia-2009-
    r/

    Zastrzeżenie: Niniejszy wpis ma charakter jedynie informacyjny, wobec czego
    przed zapłatą składki zdrowotnej za marzec 2009 r. należy jej wysokość
    sprawdzić w najbliższej jednostce organizacyjnej ZUS bądź na stronie
    internetowej ZUS - http://zus.pl.

    A u ZUSu nic nie ma...

    --
    Tristan