  • 1. Data: 2004-08-08 18:26:55
    Temat: zakup z hurtowni , kasa fiskalna
    Od: "Andrzej" <A...@p...pl>

    1.Prowadze serwis. W momencie naprawy / uslugi , nabijam na kase np. 50zł
    ,daje paragon lub fakture i finito

    2.Kupuje towar z hurtowni( handluje tez czesciami uzywanymi) i co wtedy
    robic. Jezeli kupie za 20 zł ( nowy towar na fakture) , sprzedaje za 40 zł.
    To czy dla lienta powinien bcy dany paragon , na ktorym widnieje kwota 40 zł
    czy 20 zł ( moja marza) . Moj zarobek to 20 zł czyli powinienem placic Vat
    od 20 zł .Jak to reguluje prawo ? Mozna tez zaprogramowac kase w ten sposob
    , aby n paragonie widniala kwota 40 zł ( w tym 20 zwolniona) i wtedy place
    Vat od 20 bo to moja prowizja, a klient ma tyle co zaplacil czyli 40 zł

    Jak ma byc zatytulowany paragon, kiedy sprzedaje towar kupiony na fakture.
    Prowizja , marża ? i oprocz tego czy musi byc nazwa towaru czyli np.
    akcesoria( nie mam w kasie zaprogramowanych nazw , moge ew. zdefniowac 2-3
    nazwy - bardzo prosta kasa :-) i moglby by to byc n[. akcesoria, czesci

  • 2. Data: 2004-08-08 18:38:33
    Temat: Re: zakup z hurtowni , kasa fiskalna
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <A...@p...pl> napisal(a):
> [...]
    > nazwy - bardzo prosta kasa :-) i moglby by to byc n[. akcesoria, czesci

    Ma być 40 zł, a 20 zł stanowią KUP.

    Idź do jakiegoś biura rachunkowego, zapłać i niech Cię wprowadzą, bo
    nic nie wiesz i przy pierwszej kontroli leżysz i kwiczysz.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie