  • 1. Data: 2003-05-13 10:59:53
    Temat: Program do rozliczania PIT 2002 - INFOR-u
    Od: "pretero" <p...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    poszukuje programu do rozliczania PIT 2002 pochodzącego z wydawnictwa INFOR.

    Sprawa Pilna .

    Moja księgowa jest na chorobowym w szpitalu.
    A musze dokonac korekty PIT. Mam własne zeznanie w postaci plików ale nie
    mam programu głównego.
    Do INFOR-u nie idzie się dodzwonić. Włącza się automatyczna sekretarka w
    BOK-u.

    Czy ktoś z grupowiczów posiada może tą płytkę z programem i może mi go
    przesłać e-mailem.

    PILNE.

    Dzięki za pomoc.

    Z adresu usuń liczbę 12