  • 1. Data: 2003-05-13 12:13:08
    Temat: urlop bezpłatny
    Od: "ElaT" <j...@p...com.pl>

    Witam
    Mam problem. Jak obliczyć płacę podstawową pracownikowi, który przez część
    miesiąca był na urlopie bezpłatnym. Mam różne informacje na ten temat.

  • 2. Data: 2003-05-13 13:08:50
    Temat: Re: urlop bezpłatny
    Od: "ela" <l...@w...pl>

  • 3. Data: 2003-05-13 14:57:09
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik "ela" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ElaT" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 29 maja 1996 r.
    w sprawie sposobu ustalania wynagrodzenia w okresie niewykonywania pracy oraz
    wynagrodzenia stanowiącego podstawę obliczania odszkodowań, odpraw, dodatków
    wyrównawczych do wynagrodzenia oraz innych należności przewidzianych w Kodeksie
    pracy. (Dz. U. Nr 62, poz. 289)
    § 12. 1. W celu obliczenia wynagrodzenia, ustalonego w stawce miesięcznej w
    stałej wysokości, za przepracowaną część miesiąca, jeżeli pracownik w tym
    miesiącu był nieobecny w pracy z innych przyczyn niż niezdolność do pracy
    spowodowana chorobą, i za czas tej nieobecności nie zachowuje prawa do
    wynagrodzenia - miesięczną stawkę wynagrodzenia dzieli się przez liczbę godzin
    przypadających do przepracowania w danym miesiącu i otrzymaną kwotę mnoży się
    przez liczbę godzin nieobecności pracownika w pracy z tych przyczyn. Tak
    obliczoną kwotę wynagrodzenia odejmuje się od wynagrodzenia przysługującego za
    cały miesiąc.

    ale przy niskim wynagrodzeniu
    USTAWA z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
    (Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1679)

    Ryszard