  • 1. Data: 2009-06-09 09:28:28
    Temat: Program do wystawiania paragonów
    Od: "Adam.O" <s...@n...pl>

    Witam grupowiczów.
    Poszukuję softu umożliwiającego wystawianie paragonów na drukarce fiskalnej
    Elzab Omega II. Chodzi mi o prosty i możliwie najtańszy soft tylko do druku
    paragonów oraz raportów fiskalnych.
    Jestem osobą niewidomą, więc soft musi spełniać kilka warunków.
    Musi mieć prosty interfejs oparty na standardowych kontrolkach, tak by
    Screenreader nie miał problemów z interpretacją i odczytem zawartości.
    Musi być przystosowany do obsługi z klawiatury, a nie wyłącznie gryzoniem.
    Powinien mieć obsługę prostej bazy towarowej, a możliwość przypisania
    skrótów do kilku podstawowych produktów i ich szybkiej sprzedaży byłaby
    rewelacją:)
    Większość softu który testowałem jest albo mocno rozbudowana, albo zupełnie
    niedostępna bezwzrokowo.
    Znalazłem jeden prosty i darmowy program, ale paragony wystawia się na nim
    wyłącznie z palca, co zwiększa możliwość pomyłek.
    Sprawa dla mnie dość pilna, bo jeszcze w tym miesiącu chcę dokonać
    fiskalizacji, więc skończy się możliwość testów.
    Może ktoś będzie mógł podpowiedzieć mi jakieś rozwiązanie?
    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam
    Adam