  • 1. Data: 2010-04-25 21:43:07
    Temat: Program e-Deklaracje - błąd w zaokrągalniu?
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Witam,

    wypełniam kumplowi PIT-37 w programie e-Deklaracje i chyba znalazłem błąd...
    Otóż nie zgadza się kwota w polu 123 - zwrot podatku.
    Wyszło 3zł nadpłaty. Do tego momentu ok. Wypełniłem formularz PIT/O, w
    którym wpisałem kwotę 760zł w polu 21 (ulga na internet). I kwota w polu 123
    zmieniła mi się na 139zł. I to chyba nie jest ok... 3zł + 136,8zł (z ulgi
    przy podatku 18%) daje 139,8zł i powinno być zaokrąglone do 140zł. Inne
    programy wspomagające wypełnienie PIT też uważają, że powinno być w tym polu
    140zł.
    Dobrze myślę, że MF chce naciąć kumpla na 1zł, czy czegoś nie wiem? ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 2. Data: 2010-04-25 22:37:37
    Temat: Re: Program e-Deklaracje - błąd w zaokrągalniu?
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-04-25 23:43, Czabu pisze:
> [...]
    > tym polu 140zł.
    > Dobrze myślę, że MF chce naciąć kumpla na 1zł, czy czegoś nie wiem? ;-)

    Te 760zl zmniejszaja podstawe do opodatkowania. Wez nowa podstawe i
    przelicz sobie recznie.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2010-04-25 22:49:17
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości

    > Te 760zl zmniejszaja podstawe do opodatkowania. Wez nowa podstawe i
    > przelicz sobie recznie.

    Problem w tym, że w tym programie e-deklaracje nie można ręcznie edytować
    tego pola.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 4. Data: 2010-04-25 22:55:21
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hr2d3m$nl7$1@mx1.internetia.pl...

    > zmieniła mi się na 139zł. I to chyba nie jest ok... 3zł + 136,8zł (z ulgi
    > przy podatku 18%) daje 139,8zł i powinno być zaokrąglone do 140zł. Inne

    Po zapisaniu kopii roboczej, kwota policzyła się poprawnie... I ten program
    jest rozprowadzany przez MF... tfu... ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu