  • 1. Data: 2010-04-25 15:40:17
    Temat: do kiedy preferencyjny ZUS
    Od: Karol <k...@g...com>

    Witajcie,
    Zarejestrowałem DG dn. 9 lipca 2007. Przez 2 lata płaciłem preferencyjny
    (niższy) ZUS z racji pierwszej DG. Czy za lipiec 2009 powinienem opłacić
    jeszcze składki preferencyjne (niższe), czy w normalnym wymiarze, czy
    może proporcjonalnie?

  • 2. Data: 2010-04-25 17:31:57
    Temat: Re: do kiedy preferencyjny ZUS
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-04-25 17:40, Karol pisze:
> [...]
    > (niższy) ZUS z racji pierwszej DG. Czy za lipiec 2009 powinienem opłacić
    > jeszcze składki preferencyjne (niższe), czy w normalnym wymiarze, czy

    Za caly lipiec jeszcze preferencyjne. Od skladek za sierpien juz "duzy" zus.

    --
    Adam