  • 1. Data: 2002-02-15 12:04:19
    Temat: Program rachmistrz
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Mam pytanie. Czy ktoś z Was używa może programu "Rachmistrz" firmy Insert
    (na potrzeby własnej PKPIR lub obsługi klientów w biurze rachunkowym).
    Przymierzam się do zakupu jakiegoś programu do prowadzenia książki i na
    pierwszy rzut oka ten wydał mi się interesujący (trochę potestowałem wersję
    demo). Oglądałem również programy Finka i Buchalter ale jakoś nie
    przemawiają do mnie (jestem już chyba uzależniony od Windowsów). Będę
    wdzięczny za odpowiedzi na grupie lub na priv a...@p...onet.pl

    Adam Świgulski
    015948

  • 2. Data: 2002-02-15 15:59:59
    Temat: Re: Program rachmistrz
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 15 Feb 2002 13:04:19 +0100, w <a4it3t$7to$1@news.onet.pl>,
    "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mam pytanie. Czy kto? z Was używa może programu "Rachmistrz" firmy Insert
    > (na potrzeby własnej PKPIR lub obsługi klientów w biurze rachunkowym).
    > Przymierzam się do zakupu jakiego? programu do prowadzenia ksi?żki i na
    > pierwszy rzut oka ten wydał mi się interesuj?cy (trochę potestowałem wersję
    > demo). Ogl?dałem również programy Finka i Buchalter ale jako? nie
    > przemawiaj? do mnie (jestem już chyba uzależniony od Windowsów). Będę
    > wdzięczny za odpowiedzi na grupie lub na priv a...@p...onet.pl

    Używałem dawno temu.
    Był w miarę OK, ale robił błędy przy PIT-5 i wypełnianie tego druku w
    tym programie było męczarnią.

    Generalnie był jednak OK.

  • 3. Data: 2002-02-16 19:43:05
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Spróbuj z RAKS2000 KR. Całkiem dobry i chyba lepszy od Rachmistrza.

    Pozdrawiam
    Wieca