  • 1. Data: 2002-02-15 11:33:30
    Temat: rozlicenia gotówkowe
    Od: "Romek." <r...@a...net.pl>

    Witam
    Jak to jest z płatnościami gotówką. Kołacze mi się po głowie przepis w
    przeliczeniu na euro i tak dalej. Ale mnie interesuje czy jeżeli firmy nie
    współpracują ze sobą tylko dokonują jednorazowej transakcji to czy
    obowiązują te same przepisy i powyżej pewnej kwoty płatność nie może być
    gotówkowa?

    Dzięki

    Romek

  • 2. Data: 2002-02-15 12:58:41
    Temat: Re: rozlicenia gotówkowe
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Fri, 15 Feb 2002 12:33:30 +0100, "Romek." <r...@a...net.pl>
    wrote:

> [...]
    >współpracują ze sobą tylko dokonują jednorazowej transakcji to czy
    >obowiązują te same przepisy i powyżej pewnej kwoty płatność nie może być

    Istnieje obowiązek roliczania transakcji z innym przedsiębiorcą
    poprzez bank przy należności lub zobowiązaniu w wysokości powyżej:
    - gdy obrót z danym kontrahentem w poprzednim miesiącu nie przekroczył
    równowartości 10.000 euro (a więc także transakcje jednorazowe): 3000
    euro
    - gdy obrót w poprzednim miesiącu przekroczył 10.000: 1.000 euro

    Prawo o działalności gospodarczej art 13 ust 1 pkt 1

    Sławomir Dąbrowski