  • 11. Data: 2003-09-16 13:41:34
    Temat: Odp: Projekt konstrukcji - ile KUP :))))
    Od: "solek" <p...@w...pl>

    Prawdą jest to że architekci korzystają z 50%KUP, ale dochodzą mnie
    informacje, że również konstruktorzy zaczynają z naliczać 50%.

    Argumentacja Adamskiego wydaje się być przekonywająca.
    Swoje ostatnie umowy o dzieło poszerzam o zapis, że utwór-projekt jest
    chroniony prawami autorskimi, ale stwierdzenie -
    "Wykonawca oświadcza, że dzieło
    będzie wytworem jego indywidualnej twórczości i nie naruszy praw osób
    trzecich." - bardzo mi pasuje i jeśli Adamski nie rości sobie praw
    atorskich do tegoż zapisu, będę go umieszczał w następnych umowach :)))))

    Pozdrówka dla dyskutantów
    Solek

  • 12. Data: 2003-09-16 14:04:32
    Od: "solek" <p...@w...pl>