  • Data: 2005-01-25 08:24:42
    Temat: Prośba o Informacj
    Od: "Krzys1972" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zameldowanie stałe mam w lubuskim i tam podlegam pod US. Jednak od 7 lat
    mieszkam w woj pomorskim i tu chce prowadzić działalność.
    Czyli wygląda to tak:

    Rejestruje działalność z woj lubuskim ram gdzie zameldowanie jednak miejsce
    wykonywania i zakład główny to woj pomorskie.

    I teraz z tego co wiem to podatek bede musial placic w jednym woj. a vat w
    drugim.

    Jednak jak kiedys bylem w US w lubuskim i sobie gadalem z babką powiedziała
    mi iż wystarczy abym złożył jakiś PIT do US w pomorskim ze chce u nich
    wszystko rozliczac a oni juz sami sie dogadaja z moim wlasciwym US w
    lubuskim.

    Prosze mi poiedziec czy to faktycznie mozliwe i co to za PIT ??

    KRzysiek