  • 1. Data: 2004-08-06 13:19:01
    Temat: amortyzacja i wątpliwości
    Od: CZarniecki <t...@p...onet.pl>

    Witam, Chę kupić meble biórowe od osoby fizycnej (meble sa używane) czy
    ja jako osoba fizyczna prowadzaca działalnośc gospodarczą, moge odliczyć
    coś od podatku, albo amortyzowac ten zakup? Czy jełśi nie mam faktury to
    nei ma szans? pozdrawiam Czarniecki

  • 2. Data: 2004-08-06 15:57:43
    Temat: Re: amortyzacja i wątpliwości
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    Witam. Najlepiej gdybys mial umowe na zakup mebli od osoby fizycznej.
    Powyzej 1000 pln podatek od czyn.c.p. 2%.
    Jezeli ich warto

  • 3. Data: 2004-08-06 16:01:11
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    Witam. A wiec tak:
    1) umowa kupna-sprzedazy z osoba fiz.
    2) podatek jesli kwota jest wyzsza niz 1000 pln tj.2%
    3) jesli wartosc nie przekracza 3.500 pln w koszty
    4)jesli przekracza amortyzacja o ile dobrze pamietam 20% grupa 8, chyba cos
    tam mozna podnies ze wzgledu na uzywane czyli amortyzacja 40% - musialbym
    sprawdzic- rocznie, metoda liniowa, wspolczynnik 2
    pozdr.
    KJ

  • 4. Data: 2004-08-06 17:39:37
    Od: CZarniecki <t...@p...onet.pl>

    dizęki za odpowiedzi, pozdrawiam Czarniecki