  • 1. Data: 2004-08-06 13:11:34
    Temat: Umowa Zlecenie - ZUS
    Od: MadMax <m...@n...org>

    Ile ma zleceniodawca po podpisaniu umowy na zgłoszenie do zusu
    informacji, że będzie oplacał skladki za niego?

  • 2. Data: 2004-08-06 14:59:23
    Temat: Re: Umowa Zlecenie - ZUS
    Od: SIM <x...@p...pl>

    MadMax wrote:
    > Ile ma zleceniodawca po podpisaniu umowy na zgłoszenie do zusu
    > informacji, że będzie oplacał skladki za niego?

    7 dni od dnia rozpoczęcia umowy; podpisać możesz np. 30 stycznia, a
    termin rozpoczęcia wykonywania zlecenia możecie określić na np. 1 marca,
    więc czas jest do 7 marca.

    Kuba

  • 3. Data: 2004-08-07 10:22:02
    Od: eThua <e...@n...org>

    SIM napisał(a):

    > 7 dni od dnia rozpoczęcia umowy; podpisać możesz np. 30 stycznia, a
    > termin rozpoczęcia wykonywania zlecenia możecie określić na np. 1 marca,
    > więc czas jest do 7 marca.
    >
    > Kuba

    A orinetujesz się, jaka jest kara jeśli umowa została podpisana 1-szego
    lipca a do dziś nie została zgłoszona?

  • 4. Data: 2004-08-13 10:49:36
    Od: SIM <x...@p...pl>

    eThua wrote:

    > A orinetujesz się, jaka jest kara jeśli umowa została podpisana 1-szego
    > lipca a do dziś nie została zgłoszona?

    Niestety, nie mam pojęcia.
    Nie wiem nawet, jak dokonać takiego zgłoszenia wstecz. Jest na to 7 dni
    i nie można tego przeskoczyć. Mi się nie udało. Rozmawiaj z ZUS, co
    zrobić, a może ktoś inny na grupie coś podpowie...

    Kub a