  • 21. Data: 2002-10-13 22:23:13
    Temat: Re: Prosze o pomoc - kupno-sprzedaz samochodu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 Oct 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ AFAIR intepretacje przepisow, prawidlowe rozliczenie komisu na sprzedaz
    >+ sam. osob. powinno wygladac nastepujaco:
    [...]
    >+ Widzisz roznice :-)

    Widzę.... !

    Powiedz mi, czy wobec tego przedstawiona przeze mnie interpretacja
    jest prawidłowa, jeśliby przyjąc że usługa pełniona przez komis
    nie nazywa się "komis" a "pośrednictwo" ?
    Zakładam że fakt iż f-ma "komis" prowadzi np. regularną sprzedaż
    nie uznajemy za przestępstwo :) niezaleznie czy ma to wpisane
    do EDG czy nie - więc uznajemy pośrednictwo za dopuszczalne
    (i zakładamy że nie 'trafia' na inne obostrzenia - w praktyce
    taki komis jeśli jest na KPiR i VAT to "wszystko może").

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 22. Data: 2002-10-13 22:37:55
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
> [...]
    > (i zakładamy że nie 'trafia' na inne obostrzenia - w praktyce
    > taki komis jeśli jest na KPiR i VAT to "wszystko może").

    Zapewne masz racje.
    Nie wgryzalem sie w to tak dokladnie.

    Pozdrawiam,
    Karol