  • 1. Data: 2003-11-05 10:50:23
    Temat: Prosze o pomoc/porade...
    Od: "Monika" <p...@W...onet.pl>

    Witam,
    mam taki mały a może nie problem.
    Moze od poczatku od 11 lat jestem mężatka zawsze rozliczałam sie wspólnie z
    męzem, ale zaistniała taka okoliczność ze od września mąż nie mieszka ze mna i
    dzieckiem (dostaje alimenty na dziecko) w przyszlym roku do końca kwietnia
    trzeba sie rozliczyc a ja nie wiem czy moge zrobić to teraz osobno, ja swoje
    rozliczenie a mąż swoje. Dodam ze formalnie jesteśmy małżeństwem, nie mamy ani
    separacji ani rozwodu.
    Bardzo prosze o pomoc/porade...wiem ze to jeszcze jest kupa czasu na
    rozliczenie ale chcialam wiedziec troche wczesniej.

    Serdecznie pozdrawiam Monika

  • 2. Data: 2003-11-05 15:17:18
    Temat: Re: Prosze o pomoc/porade...
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Monika" <p...@W...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Bardzo prosze o pomoc/porade...wiem ze to jeszcze jest kupa czasu na
    > rozliczenie ale chcialam wiedziec troche wczesniej.

    Nie ma problemu.
    Zawsze możesz się rozliczyć oddzielnie, ale nie zawsze możesz razem.

  • 3. Data: 2003-11-05 16:08:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Nov 2003, Jureq wrote:

> [...]
    >+
    >+ A może ktoś jeszcze podpowie: czy może się rozliczać jako

    Mężatka bez separacji ? :O ! AFAIK nie.
    Tak BTW: jak zwykle nasze państwo usiłuje "pomóc rodzinie".
    Dobrze zarabiającej parze małżeńskiej z dwójką dzieci wyraźnie
    opłaci się "wzięcie separacji"... Kafka logic mode ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-11-06 07:29:58
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>