  • 1. Data: 2002-09-03 18:56:25
    Temat: Protest na Website
    Od: "G. N." <k...@h...com>

    Drodzy Panstwo,
    Nasz list protestacyjny znalazl sie juz na Website. Bardzo latwo go
    wyslac:
    Prosze wejsc na
    http://www.iyp.org/protest/
    tam uaktywnic list przez klikniecie w kólku obok napisu "W zwiazku z
    artykulem Jerzego Urbana...", przejsc na koniec listy i nacisnac klawisz
    "View Protest Letter".
    List sie pokaze i po przeczytaniu go - jesli tresc i forma listu odpowiada
    -
    na koncu listu znajduja sie okienka, w ktore nalezy wpisac swoje nazwisko
    adres E-mailowy.
    Po nacisnieciu klawisza "Sign and Send Protest Letter" list jest
    automatycznie wyslany do adresata.
    Prosimy o liczny udzial w tej akcji.
    Dziekujemy
    Andrzej Zawadzki

  • 2. Data: 2002-09-03 19:11:59
    Temat: Re: Protest na Website
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "G. N." <k...@h...com> napisał w wiadomości

    A może byś tak spamerze przygotował protest na temat podatków i osobiście
    dostarczył go Kołodce?
    Byłoby więcej radości na tej grupie.Aha jak Ci się nie podoba Urban to go
    nie czytaj (to nieznaczy że ja czytam)
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

  • 3. Data: 2002-09-04 08:27:39
    Od: "G. N." <k...@h...com>

    Użytkownik Jacek <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al31h6$9$...@n...tpi.pl...

    Znajdziesz tam http://www.iyp.org/protest/ również :-)

  • 4. Data: 2002-09-04 08:39:36
    Od: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "G. N." <k...@h...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > tam uaktywnic list przez klikniecie w kólku obok napisu "W zwiazku z
    > artykulem Jerzego Urbana...", przejsc na koniec listy i [...]

    Eeee... A gdzie ten artykol Urbana? Jak sie mam podpisac pod protestem skoro
    nie wiem co zostalo w nim napisane? Logika podpowiada przeciez, ze jezeli
    ktos czyta NIE to raczej nie jest nastawiony antyurbanowo, a prawicowcy
    raczej nie czytaja takowych periodykow... No, chyba ze sa sado-maso ;)

    Filip Piotrowski