  • 1. Data: 2002-09-03 16:40:23
    Temat: odprawa posmiertna
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy odprawa posmiertna jest ozusowana i opodatkowana?
    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-09-03 16:45:14
    Temat: Re: odprawa posmiertna
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    Wiem juz, ze jest nieopodatkowana, nadal nie wiem co z zusem.
    Agnieszka

  • 3. Data: 2002-09-03 18:53:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Kinga napisał:
    > Wiem juz, ze jest nieopodatkowana, nadal nie wiem co z zusem.
    > Agnieszka

    Nie jest ozusowana. To już by była przesada. O ile opodatkowanie możnaby
    jakos wytłumaczyć (w końcu jest podatek od spadków, a taka odprawe
    dostaje rodzina więc to troche jak spadek) o tyle zapłata zus to już do
    niczego nie pasuje. W końcu nieboszczyk ani emerytury nie dostanie juz,
    ani renty, ani na chorobowe nie pójdzie ani tym bardziej do lekarza. O
    wypadku przy pracy tez mowy już nie ma. :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-09-04 17:18:10
    Temat: Odp: odprawa posmiertna
    Od: "J.A." <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kinga <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al2onl$34o$...@n...onet.pl...

    > Witam
    > Czy odprawa posmiertna jest ozusowana i opodatkowana?
    > pozdrawiam Agnieszka

    Nie, nie jest ani ozusowana ani opodatkowana, to "wdowi grosz",
    ZUS-owi czy US byłoby wstyd... Z tej kwoty... chyba można
    kupić trumnę, ale najlepiej całość zanieść księdzu.
    J.A.

  • 5. Data: 2002-09-04 19:43:57
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > ani renty, ani na chorobowe nie pójdzie ani tym bardziej do lekarza. O
    > wypadku przy pracy tez mowy już nie ma. :-)

    Dzieki
    Agnieszka