  • Data: 2005-11-27 16:07:52
    Temat: Prowadzenie księgowości bez kasy fiskalnej
    Od: PRS<a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadzić będę sprzedać wysyłkową z wpłatami wyłącznie na konto (czyli na razie
    bez kasy fiskalnej), ryczałt ewidencjonowany, płatnik VAT.

    I teraz:

    Czy mogę prowadzić ewidencję sprzedaży wystawiając każdemu klientowi fakturę -
    i takową ujmować w ewidencji sprzedaży VAT i w ewidencji przychodów?

    Albo też inaczej formułując: czy istnieje prostszy sposób niż powyższy, np.
    sprzedaż bez faktur (oczywiście faktury dla firm muszą być, mam na myśli tylko
    "bezfakturowość" dla fizycznych); czytałem o tym, że jest coś takiego jak dowód
    wewnętrzny, ale gdzie można o tym coś poczytać? Google nic nie daje, wyrażenie
    "dowód wewnętrzny" jest chyba zbyt ogólne.

    -> http://usenet.pomocprawna.info