    From: "leszeke" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Przedawnienie podatku od nieruchomości
    Date: Wed, 24 Aug 2005 06:33:45 +0000 (UTC)

    Byłem przekonany, ze w/w podatek opłacam zawarty w comiesięcznych opłatach
    na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej. Nigdy od Urzędu miasta nie otrzymałem
    żadnej decyzji nt. wymiaru tego podatku, ani tym bardziej faktury.
    Było to mieszkanie zakładowe, wykupione od ... Urzędu Miasta !
    Teraz, jakiś czas po sprzedazy tego mieszkania otrzymałem pismo o wszczęciu
    postępowania administracyjnego, bo nie płaciłem tego podatku.
    Pytanie: jaki jest termin przedawnienia takich zobowiązań ?