  • 1. Data: 2010-08-04 18:16:43
    Temat: Przekazanie mieszkania
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Czy przeniesienie własności mieszkania korzystniej jest przeprowadzać za
    życia aktualnych właścicieli, czy w postępowaniu spadkowym? Sprawa
    dotyczy rodziców i córki (jedynaczki), więc w obecnej chwili wchodziłaby
    w grę darowizna (zdaje się nie opodatkowana), jakiś notariusz itp -
    jakiego rzędu są to koszty? W przypadku porządkowania tych spraw po
    śmierci rodziców zapewne trzeba przeprowadzić postępowanie spadkowe (czy
    coś jeszcze?) - tu znów nie znam kosztów. Mieszkanie własnościowe,
    księga wieczysta. Z góry dzięki za pomoc.

    Maciek

  • 2. Data: 2010-08-04 18:40:41
    Temat: Re: Przekazanie mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
> [...]
    > coś jeszcze?) - tu znów nie znam kosztów. Mieszkanie własnościowe,
    > księga wieczysta. Z góry dzięki za pomoc.

    a kto pyta?

  • 3. Data: 2010-08-04 19:29:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-08-04 20:40, witek pisze:
    > a kto pyta?
    A ma to jakieś znaczenie dla sprawy?

    Maciek

  • 4. Data: 2010-08-04 21:02:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > A ma to jakieś znaczenie dla sprawy?

    tak,
    nie chce mi sie opisywac sytuacji z dwóch punktów widzenia.

  • 5. Data: 2010-08-05 16:55:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-08-04 23:02, witek pisze:
    > tak,
    > nie chce mi sie opisywac sytuacji z dwóch punktów widzenia.
    Wszystkie koszty i tak będzie ponosić obdarowywana/spadkobierczyni, więc
    ja tu widzę tylko jeden punkt widzenia :-)
    Maciek

  • 6. Data: 2010-08-05 18:21:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > Wszystkie koszty i tak będzie ponosić obdarowywana/spadkobierczyni, więc
    > ja tu widzę tylko jeden punkt widzenia :-)

    ja dwa.

  • 7. Data: 2010-08-05 19:12:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-08-05 20:21, witek pisze:
    > ja dwa.
    Ok, jeśli chcesz napisać coś na temat - pisz, jeśli nie - nie troluj.

    Maciek