  • 1. Data: 2002-01-24 11:17:09
    Temat: ulga na wynajem
    Od: "Roman Rudziejewski" <c...@w...siemens.pl>

    Witam grupowiczów,

    czy to prawda, że uzyskujac dodatkowy dochod oprocz stalego miejsca
    zatrudnienia np przychod z tytułu wynajęcia komuś mieszkania nie można
    rozliczać się wspólnie z małżonkiem ??

    Roman

  • 2. Data: 2002-01-24 11:35:29
    Temat: Re: ulga na wynajem
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Roman Rudziejewski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >
    >czy to prawda, że uzyskujac dodatkowy dochod oprocz stalego miejsca
    >zatrudnienia np przychod z tytułu wynajęcia komuś mieszkania nie można

    Ja o czymś takim nie słyszałam.Od wynajmu też się płaci podatek
    sprządza PIT-5 (jeśli tego wymaga dochód ).Wspólnie nie można się rozliczyć
    z ryczałtowcem gdy jest rozdzielność majątkowa.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-01-24 20:47:14
    Od: "bdra" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pikorska Wiola <p...@n...polexpo.com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2orqp$es8$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > sprządza PIT-5 (jeśli tego wymaga dochód ).Wspólnie nie można się rozliczyć
    > z ryczałtowcem gdy jest rozdzielność majątkowa.

    Od tego roku chyba wogole nie mozna rozliczyc sie z ryczaltowcem...
    Basia>