  • 1. Data: 2003-12-13 23:07:47
    Temat: Przywitanie i pytanie .
    Od: "motors" <b...@m...waw.pl>

    Witam wszystkich serdecznie !
    Czytam grupę od jakiegoś czasu i widzę ,że można ty uzyskać pomoc.
    Kilka słów o mnie. Mam na imię Grzegorz , mam 25 lat i mieszkam w Warszawie.
    Tu też prowadzę DG są to usługi elektroniczne (świadczę usługi serwisowe
    pewnej firmie) oraz handel.
    Moje pytanie wiąże się z leasingiem motocykla.
    Chciałbym się dowiedzieć wszystkiego na temat Vat-u. W firmie leasingowej
    powiedziano mi że z motocyklem nie będzie problemu ale, czy można odliczać
    Vat od paliwa, ubiorów, części itp. ?????
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

    Grzegorz