  • 1. Data: 2004-07-29 13:02:23
    Temat: Pytanie
    Od: "BOX" <b...@i...pl>

    Jako osoba fizyczna prowadze dzialalnosc gospodarcza, w zakresie swiadczenia
    usług
    Opodatkowany jestem na zasadach ogólnych podatku dochodowego prowadzac
    ksiege przychodow i rozchodow
    Planuje rozpoczecie podobnej dzialalnosci na terenie Szwecji prosze o
    nastepujace informacje:
    1. Czy zapis zgloszenia dzialalnosci gospodarczej do burmistrza gminy jest
    wystarczajacy. Mam wpisane ze mam prawo prowadzenia dzialalnosci tylko
    na terenie kraju-Polski Czy zapis musi byc poszezony i musi byc wymieniona
    np: Szwecja i adres w szwecji? np: Sztokholm ulica... i numer....
    Czy w tym wypadku nie musze otrzymac dodatkowego zezwolenia od wladz
    szweckich?
    2.Ile egzemplazy ksiazki podatkowej powinienem prowadzic ? siedziba Polsca
    zaklad Szwecja?
    3.Jak wyglada opodatkowanie podatkiem dochodowym? czy place oddzialny
    podatek dochodowy za dzialalnosc prowadzona w Polsce
    a odrebny za dzialalnosc w Szwecji? Czy place jedynie łaczny podatek w
    Polsce
    Przy rozpatrywaniu tej sprawy prosze o podanie jak to funkcjonuje w swietle
    umowy
    miedzy Polska i Szwecja w sprawie zapobierzenia podwojnemu opodatkowaniun
    Dz.U z 1977 roku nr 13 poz 51.

  • 2. Data: 2004-07-29 13:46:08
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Tomek Niedbała <t...@g...pl>

    "BOX" <b...@i...pl> napisał

    > Planuje rozpoczecie podobnej dzialalnosci na terenie Szwecji prosze o
    > nastepujace informacje:

    Na początek

    http://www.mpips.gov.pl/pliki_do_pobrania/df2_1061.p
    df