  • 1. Data: 2007-04-27 19:54:05
    Temat: pit 36 pytanie
    Od: <b...@n...pl>

    pit 36
    pozycja 43 Zaliczka pobrana przez platnika :

    zaklad pracy wpisal w pit 11 w pozycji 37 liczbe .......,5 PLN , a w picie
    36 pozycja 43 program melduje ze nie moze byc taka a musi byc zaokraglona
    do plenego zlotego ??? prawda to ??? wgore czy w dół jesli jest piatka ???

  • 2. Data: 2007-04-27 20:02:36
    Temat: Re: pit 36 pytanie
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 27 kwietnia 2007 21:54
    (autor b...@n...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f0tkds$pi9$1@atlantis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > picie 36 pozycja 43  program melduje ze nie moze byc taka a musi byc
    > zaokraglona do plenego zlotego  ??? prawda to ???  wgore czy w dół jesli

    Prawda. Należności podatkowe się oblicza z dokładnością do Złotówek, z
    pominięciem groszy. Pominięciem, czyli obcinasz, nawet jak to 0,9

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

  • 3. Data: 2007-04-27 20:05:50
    Od: <b...@n...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Prawda. Należności podatkowe się oblicza z dokładnością do Złotówek, z
    > pominięciem groszy. Pominięciem, czyli obcinasz, nawet jak to 0,9

    dzieki

  • 4. Data: 2007-04-27 20:47:38
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
> [...]
    >

    > Prawda. Należności podatkowe się oblicza z dokładnością do Złotówek, z
    > pominięciem groszy. Pominięciem, czyli obcinasz, nawet jak to 0,9

    Oj chyba nie :)

    Ordynacja Podatkowa:
    "Art. 63. § 1. Podstawy opodatkowania, kwoty podatków, z zastrzeżeniem
    § 2, odsetki za zwłokę, opłaty prolongacyjne, oprocentowanie nadpłat
    oraz wynagrodzenia przysługujące płatnikom i inkasentom zaokrągla się do
    pełnych złotych w ten sposób, że końcówki kwot wynoszące mniej niż 50
    groszy pomija się, a końcówki kwot wynoszące 50 i więcej groszy
    podwyższa się do pełnych złotych."

    Pozdrawiam
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 5. Data: 2007-04-27 21:33:32
    Od: <b...@n...pl>

    wiec jak jest prawidlowo ?

  • 6. Data: 2007-04-28 10:00:50
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > wiec jak jest prawidlowo ?

    0,00-0,49 - pomijasz
    0,50-0,99 - zaokraklasz do 1

    pzdr
    tomek

  • 7. Data: 2007-04-28 21:13:14
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 27 kwietnia 2007 22:47
    (autor ajt
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f0tnp9$1gm$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    Hm..... A ja zawsze obcinałem :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

  • 8. Data: 2007-05-07 08:10:07
    Od: "Alojz Pietruszka" <a...@k...pl>

    SPAM