  • 1. Data: 2007-04-27 07:17:04
    Temat: dobra lektura o prowadzeniu DG z KPiR
    Od: "dfsfs" <...@...com>

    witam

    jaka polecicie ksiazke o prowadzeniu dzialalnosci gospodarczej na zasadach
    ogolnych z KPiR oraz VATowca

    Ksiazek jest masa a musze kupic taka ladna i przejrzysta gdzie po kolei
    bedzie:
    zalozenie dzialalnosci, prowadzenie KPiR, prowadzenie ewidencji wyposazenia,
    srodkow trwalych, ksiazki przebiegu pojazdow, ... etc. tylko taka bez
    wodotryskow bo musi posluzyc prostej osobie ;-)

    za pomoc dziekuje i pozdrawiam :-)

  • 2. Data: 2007-04-27 08:29:50
    Temat: Re: dobra lektura o prowadzeniu DG z KPiR
    Od: "jerzy" <j...@o...pl>

    Użytkownik "dfsfs" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > srodkow trwalych, ksiazki przebiegu pojazdow, ... etc. tylko taka bez
    > wodotryskow bo musi posluzyc prostej osobie ;-)

    Przed laty ksiązkę taką pt. "sam prowadzę swoją firmę" wydawało "Infor"
    radze popytac

    --
    Jerzy gg 1602424
    www.avia.tarman.pl

  • 3. Data: 2007-04-27 08:32:32
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 27 kwi 2007 w liście [news:f0s7qq$o63$1@opal.futuro.pl] dfsfs
    [...@...com] napisał(a):

> [...]
    > wyposazenia, srodkow trwalych, ksiazki przebiegu pojazdow, ...
    > etc. tylko taka bez wodotryskow bo musi posluzyc prostej osobie

    "ABC small busines'u" - prosto i łopatologicznie. Nowe wydania co rok.
    Na prawdę mi pomogła na początku.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 4. Data: 2007-04-27 09:07:10
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 27-04-2007 o 10:32:32 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>
    napisał(a):

    > "ABC small busines'u" - prosto i łopatologicznie. Nowe wydania co rok.
    > Na prawdę mi pomogła na początku.

    Tylko że jest trochę zaśmiecona - nieaktualne informacje plączą się z
    aktulanymi.
    Ale faktycznie lepszy rydz niż nic.

  • 5. Data: 2007-04-27 09:56:49
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.trfp98i3ipkhj4@unk...

    > Tylko że jest trochę zaśmiecona - nieaktualne informacje plączą się z
    > aktulanymi.
    > Ale faktycznie lepszy rydz niż nic.
    A po tych wstepnych lekturach to ustawy (może nawet w odwrotnej kolejności)
    i potem juz cały czas czujność i przeglądanie na różnych forach o czym
    ludzie piszą. To może okazać się nieocenione.
    Powodzenia na nowej drodze:)))
    Graszka

  • 6. Data: 2007-04-27 10:28:14
    Od: "dfsfs" <...@...com>

    Dzieki za wszystkie sugestie, gdyby ktos mial jeszcze jakies propozycje to
    poprosze ;-)

    pozdrawiam i milego dluuuugiego weekendu zycze :-)

  • 7. Data: 2007-04-28 12:09:49
    Od: DarkStar <p...@g...com>

    Ja również polecam "ABC small business'u", najnowsze wydanie to stan
    prawny na 1.02.2007 bodajże.