  • 1. Data: 2006-09-17 16:52:34
    Temat: Pytanie o zbywanie udziałów w sp. z o.o.
    Od: "Piotr Kosiaty" <p...@n...pl>

    Witam Wszystkich!
    Mam prośbę - może ktoś miał do czynienia z wyceną i zbywaniem czy umarzaniem
    udziałów wspólnika sp. z o.o. Jeżeli może mi coś doradzić będę b. wdzięczny!
    Stan obecny:
    Wspólnik ma udziały w grupie (sp. z o.o.) zrzeszającej hurtownie.
    Wspólnik przeszedł jednak do innej grupy - i chce swoje udziały odsprzedać.
    Co będzie jeżeli strony nie dojdą do porozumienia odnośnie wynagrodzenia za
    zbywane/umarzane udziały...?
    Jak długo taki stan może potrwać i czym się zakończyć...?
    Może Ktoś wie... i może się ze mną podzielić cząstką Swojej wiedzy...?

    Z góry pięknie dziękuję!
    Piotrek K.