  • 1. Data: 2002-05-15 20:46:44
    Temat: zwrot z umowy zlecenia
    Od: "Rafał W." <d...@k...net.pl>

    Witam.
    Dostalem dzisiaj propozycję podpisanie umowy zlecenia na 4500 zl netto. Nie
    muszę nic robić poza podpisaniem umowy i odebraniem zwrotu podatkowego w
    kwocie pozyżej 500zl, tak przynajmniej powiedzial mi ksiegowy, ktory
    zaproponowal ten przekret. Ale z tego co wiem, dochod wolny od podatku to
    2500zl. Wiec czy dostane ten zwrot?
    Aha, jestem studentem i nie mam zadnych innych zarobkow (przynajmniej nie
    planuje w tym roku)

    Bardzo prosze o odpowiedz, mam 2 dni na podjecie decyzji...

    --
    Rafał Wójtowicz
    mailto: d...@g...univ.gda.pl

  • 2. Data: 2002-05-17 06:27:29
    Temat: RE: zwrot z umowy zlecenia
    Od: b...@d...pl (Beata Tomaszewska)

    tak to prawda zwrot wynika z tego iż umowa zlecenie jest opodatkowana w 20%
    podatkiem i w rozliczaniu nie jest ujęta kwota wolna od podatku.

  • 3. Data: 2002-05-17 06:28:48
    Od: b...@d...pl (Beata Tomaszewska)