  • 1. Data: 2004-06-24 21:54:53
    Temat: Rachunki bankowe ;-)
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Poszedłem dzisiaj zawiadomić bank "Bankowość Detaliczna BRE S.A." o
    założeniu rachunku w innym banku. Spędziłem tam pół godziny, kłócąc się
    z kierownikiem oddziału, że ma mi podstemplować zawiadomienie (!!!) o
    posiadaniu rachunku dodatkowego związanego z DG w innym banku.

    Czy to była niekompetencja kierownika oddziału, który udaje poważny
    bank, czy może ja jestem poje*any zgłaszając otwarcie nowego rachunku
    nie tylko do US, ale także do wszystkich banków? Ustawa "Prawo
    działalności gospodarczej" mówi wprost -> o wszystkich zmianach w
    posiadanych rachunkach zawiadamia się wszystkie banki, w których posiada
    się rachunki, oraz właściwy US. A te tłuki nawet pieczątki na
    "ZAWIADOMIENIU" nie chciały przystawić. Wysłąłbym pocztą i kryterium
    skutecznego doręczenia byłoby załatwione.

    Ech... A dzisiaj taki upał był, a ja pół dnia takie pierdoły
    załatwiałem.

    Ale ostatnio się asekuruję, bo US chciał (rozmyślił się co prawda)
    powołać rzeczoznawcę, bo podobno na kasę fiskalną na naniosłem numer
    ewidencyjny w sposób NIECZYTELNY. ;-)

    A przed chwilą zgnoiłem taryfiarza -> nie włączył kasy, więc jak już
    dojechaliśmy, to powiedziałem, że mam staż w dziale kontroli VAT w
    tutejszym U.S. ;-)))))))))) Mam teraz darmowe przejazdy. ;-)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-06-24 22:34:34
    Temat: Re: Rachunki bankowe ;-)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Jun 2004, Samotnik wrote:
    [...]
> [...]
    >+ działalności gospodarczej" mówi wprost -> o wszystkich zmianach w
    >+ posiadanych rachunkach zawiadamia się wszystkie banki, w których posiada

    Minor correction: wszystkie banki o rachunku głównym.
    O pozostałych zmianach tylko bank prowadzący rachunek wybrany
    na główny :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-06-24 22:50:41
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@s...com.pl> napisal(a):
> [...]
    >
    > Minor correction: wszystkie banki o rachunku głównym.
    > O pozostałych zmianach tylko bank prowadzący rachunek wybrany

    Akurat w tym wypadku OBYDWA banki trzeba było zawiadomić. ;-) A problemy
    robił tłuściutki kierownik oddziału Multibanku, w którym akurat mam
    rachunek główny. Po prostu niekompetencja. Zadzwonił do pani Agaty do
    Warszawy i w po rozmowie bez słowa podpisał zawiadomienie. ;-) Ale ile
    się człowiek musiał ogadać... I po co te nerwy... Ja chciałem mieć
    podstemplowane zawiadomienie (ostatnio US po mnie jeździ, więc wolę mieć
    wszystko na czysto), a on nie chciał podpisać. Prawie sobie
    nawrzucaliśmy od najgorszych. :(

    A mogłem wysłać pocztą i miałbym tłuściutkiego kierownika z głowy i
    godzinę do przodu. :(
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2004-06-25 21:26:38
    Temat: Odp: Rachunki bankowe ;-)
    Od: "Barbara" <b...@a...anonim>

> [...]
    > tutejszym U.S. ;-)))))))))) Mam teraz darmowe przejazdy. ;-)
    > --
    > Samotninumer z taryfiarzem był fe, fe, fe...
    :-(