  • 1. Data: 2005-03-05 21:28:23
    Temat: Rachunkowość for dummies? ;-)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    No właśnie - szukam jakiejś książki, wprowadzającej OD STRONY
    PRAKTYCZNEJ do rachunkowości. Żadnych akademickich cegieł, po prostu
    poradnik dla osoby, która generalnie ma pojęcie o podstawowych zasadach
    "mniejszej" księgowości, KPiR...

    Chciałbym się tego po prostu nauczyć, bo na razie to dla mnie czarna
    magia, a to podobno wcale nie jest takie znowu trudne, tylko trzeba
    zatrybić parę podstawowych zasad. ;)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-03-05 21:40:38
    Temat: Re: Rachunkowość for dummies? ;-)
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Moge zaproponowac Rachunkowosc pod redakcja teresy Kiziukiewicz. Niestety
    wbrew pozorom rachunkowosc nie jet taka prosta, owszem podstawowe zasady sa
    w miare jasne, jednak jak mawiaja im dalej w las tym wiecej drzew.
    Komplikacje zaczynaja sie w chwili gdy dochodza koszty produkcji, podatki
    etc. Ale podstawy mozna pojac w miare latwo.

    Pozdrawiam K(?)

  • 3. Data: 2005-03-05 21:49:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Chciałbym się tego po prostu nauczyć, bo na razie to dla mnie czarna
    > magia, a to podobno wcale nie jest takie znowu trudne, tylko trzeba

    kup ze 2 ksiazki byle jakie o tytule podtsawy rachunkowosci + ustawa o
    rachunkowosci
    ze wszystkimi nowinkami + Plan kont z komentarzem Gierusza.

    P.