  • 1. Data: 2009-08-01 19:32:06
    Temat: Raporty z kasy fiskalnej
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Maly problem.
    31 lipca mialem sprzedaz. 1 sierpnia zroiblem od razu raport miesieczny, nie
    wykonujac dobowego. Na raporcie miesiecznym nie ma sumy sprzedazy, ze ten
    nieszczesny 31 (wiem jaka to kwota, tylko nie ma jej na raporcie). Co dalej?
    Wiem jaki podatek mam zaplacic, ale jak to odkrecic/skorygowac zeby urzad
    sie nie do..walil.

    MIX-NET

  • 2. Data: 2009-08-03 14:43:28
    Temat: Re: Raporty z kasy fiskalnej
    Od: Zuzia <m...@t...pl>

    MIX-NET pisze:
> [...]
    > Wiem jaki podatek mam zaplacic, ale jak to odkrecic/skorygowac zeby urzad

    Ja bym po prostu dołączyła do raportu miesięcznego kartkę z wypisanymi
    kwotami dobowymi za 31.07. i dodała je do wartości miesięcznych, żeby
    wyszczególnić prawidłowe kwoty raportu miesięcznego i dopisałabym jakieś
    wyjaśnienie. Nie mam teraz weny, ale chodzi mi mniej więcej o coś w
    stylu: "Wartości raportu z urządzenia rejestrującego sprzedaż za miesiąc
    07/2009 z uwzględnieniem łącznej sprzedaży z dnia 31.07.2009."

  • 3. Data: 2009-08-04 08:36:48
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <h5257n$89q$1@inews.gazeta.pl>, "MIX-NET" <hk@.pl> wrote:

> [...]
    > Wiem jaki podatek mam zaplacic, ale jak to odkrecic/skorygowac zeby urzad

    A raportu miesięcznego nie da się zrobić jeszcze raz, tym razem
    prawidłowo?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.