  • 1. Data: 2009-08-01 12:59:42
    Temat: Inteligo i POS na poczcie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    W TOiP nie znalazłem wysokości opłaty za wypłatę kartą na poczcie (z
    użyciem POS). Jest tylko "Wypłata gotówki w oddziale innego banku" - 9,99
    zł.

    Tymczasem w FAQ jest coś takiego:

    42 Gdzie mogę bezpłatnie wypłacić gotówkę poprzez terminal POS?

    Wypłata gotówki z konta Inteligo bez opłat, jest możliwa w placówkach PKO
    BP oraz w urzędach pocztowych, które dysponują terminalami POS. Wykaz
    oddziałów i agencji PKO BP dysponujących terminalami POS jest dostępny na
    stronie http://www.inteligo.pl/ w zakładce "Pomoc" -> "Lokalizator
    bankomatów". Wykaz placówek pocztowych wyposażonych w terminale POS, jest
    dostępny na stronie http://www.poczta-polska.pl/, w lokalizacji: "Usługi"
    -> "Dla Ciebie" -> "Usługi finansowe" -> "Wypłata gotówki".

    Więc może mi ktoś powie czy mam wierzyć Tabeli czy FAQ?