    From: "ana" <a...@j...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 0,20 PLN podatku
    Date: Thu, 6 May 2004 15:18:20 +0200

    ja miałam do zapłacenia 0,45 gr. Byłam w Urzędzie Skarbowym złożyć
    deklaracje i chciałam zapłacić ten podatek. Ale uzyskałam informację, że do
    2 PLN (albo 3 PLN nie pamiętam dokładnie) nie trzeba wpłacać. Działa to w
    obydwie strony. Jakby Urząd miał do zwrotu taką kwotę też by nie oddał.

    Pozdrawiam
    Anna Z.