  • Data: 2009-01-03 14:59:09
    Temat: Re: 1% i wskazanie na jaki cel/osobę
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Energiasl energiasloneczna@poczta(usun).fm ...

    > jesli to pewna informacje to ja w tym roku NIE DAM 1% nikomu... co za
    > kraj ;-((

    Po pierwsze - jak nie dasz nikomu to dasz wrzustkim - znaczy wrzucisz do
    wspolnegowora.
    Po drugie - juz sie nastawiles na nie, a tu ookazuje sie, ze jest ok.
    Po trzecie - ja zawsze wskazywalem konkretna organizacje - rozumiem, ze
    oprocz tego moge tej organizacji powiedziec jeszcze na jaki cel ma ta sume
    przeznaczyc?