  • Data: 2009-01-04 14:00:04
    Temat: Re: 1% i wskazanie na jaki cel/osobę
    Od: Asen <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W rozliczeniach za 2007 rok taśmowo wypełniałem 1 procent na fundację
    Dzieciom "Zdążyć z pomocą" z przeznaczeniem na konkretne dziecko
    wpisując w pole "Inne informacje" imię i nazwisko dziecka. Prowadziłem
    notatki z pitów i sprawdzałem u mamy dziecka, wszystkie kwoty z
    grubsza pojawiły się na ich podkoncie.

    W tym roku z tego co widzę są dodatkowe pola:
    (PIT37) I. Informacje uzupełniające: w poz. 128 można podać cel
    szczegółowy 1% oraz poprzez zaznaczenie kwadratu w poz. 129 wyrazić
    zgodę na przekazanie OPP danych, o których mowa w art.45c ust.5
    ustawy, tj. imienia, nazwiska, adresu oraz wysokości kwoty z poz. 126

    Jeden procent można przeznaczyć składając każdy z poniższych pitów
    - PIT28 za 2008: http://mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_podatkow
    e/pit_2008/pit-28-2008.pdf
    - PIT36 za 2008: http://mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_podatkow
    e/pit_2008/pit-36-2008.pdf