  • Data: 2008-11-12 09:21:15
    Temat: Re: 1 os DG i przyjmowanie platnosci na prywatne konta
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To że przy próbie logowania z rana system Cię nie wpuści jest
    > jak najbardziej *prawną* konsekwencją złamania regulaminu :|

    tylko ktorego banku ? :) w regulamienie toyota bank i ing nie znalazlem info.
    Zreszta to dla mnie glupota, bo jak zablokuja komus konto i tak kase musza
    oddac i po prostu traca klienta i wplywy, bo chyba nie beda sie ludzic w erze
    bezplatnych kont firmowych ze ktos u nich zakupi po takim potraktowaniu konto :)