  • Data: 2008-11-12 12:34:34
    Temat: Re: 1 os DG i przyjmowanie platnosci na prywatne konta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Nov 2008, wrote:

    > tylko ktorego banku ? :) w regulamienie toyota bank i ing nie znalazlem info.

    Słabo szukałeś. Ale prawda, dają aż 30 dni na wypowiedzenie ;)

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32397
    ->
    http://www3.ingbank.pl/_itemserver/download/regindyw
    idualnioswiadcze.pdf
    +++
    2. Rozwi1zanie umowy rachunku za uprzednim 30 dniowym okresem
    wypowiedzenia, mo?e bya dokonane przez:
    2) Bank, z wa?nych przyczyn, tj.:
    a) wykorzystywania rachunku do przeprowadzania rozliczen z tytu3u
    prowadzonej dzia3alnooci gospodarczej;
    ---

    > Zreszta to dla mnie glupota, bo jak zablokuja komus konto i tak kase musza
    > oddac

    W momencie jak się zdarzy że ma debet na koncie to już niekoniecznie.
    Ba, często jakieś kary umowne są wtedy do popłacenia.

    > bezplatnych kont firmowych ze ktos u nich zakupi po takim potraktowaniu konto :)

    Ale przecież "potraktowany" sam jest sobie winien :D

    pzdr, Gotfryd