  • 1. Data: 2004-02-11 11:09:05
    Temat: 19% czy 20% podatku od umowy o dzielo?
    Od: g...@w...pl<g...@w...pl>

    Czy w tym roku zaliczki na PDOF od umowy o dzielo odprowadza sie w
    wysokosci 19% czy tak jak w zeszlym roku 20%?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-11 12:04:56
    Temat: Re: 19% czy 20% podatku od umowy o dzielo?
    Od: "Krzysztof" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysokosci 19% czy tak jak w zeszlym roku 20%?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Witam
    19%
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 3. Data: 2004-02-11 14:21:38
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    w news:c0d5p6$skp$1@atlantis.news.tpi.pl
    Krzysztof napisał(a) :

    > Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > 19%
    > Pozdrawiam Krzysztof Magiera

    Czy jesteś pewien,że 19% ? ( pkt. ustawy).
    Księgowa w firmie, w której mam umowę zlecenia twerdzi że, w tym roku
    zaliczka od umów zlecenia, o dzieło oraz za udział w RN nie zmieniła
    się i wynosi 20%.

    Tomek

  • 4. Data: 2004-02-11 17:24:50
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Tomek" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    0...
> [...]
    > Księgowa w firmie, w której mam umowę zlecenia twerdzi że, w tym roku
    > zaliczka od umów zlecenia, o dzieło oraz za udział w RN nie zmieniła

    to zła księgowa
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/od_osob_fizyczn
    ych/pit_2004/ustawa_pit2
    004_tj.doc , art. 41

    Magda

  • 5. Data: 2004-02-11 17:56:35
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    w news:c0doia$2o6$1@news.onet.pl
    Magdalena napisał(a) :

    > to zła księgowa
    > http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/od_osob_fizyczn
    ych/pit_2004/ustawa
    > _pit2 004_tj.doc , art. 41
    >
    > Magda

    Dziękuje.

    Tomek

  • 6. Data: 2004-02-12 01:47:29
    Od: grynio001<t...@o...pl>

    a czy cos sie zmienialo odnosnie raportowania? czy nadal PIT4 w
    czesci C.66 miesiecznie a na koniec roku PIT8B?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-02-12 08:12:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, grynio001 wrote:

    >+ a czy cos sie zmienialo odnosnie raportowania? czy nadal PIT4 w
    >+ czesci C.66 miesiecznie a na koniec roku PIT8B?

    AFAIK nadal :) (chyba ze również pracownik, to PIT-11)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2004-02-12 12:37:42
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    wiadomości
    tezjan.zabrze.pl...

    > AFAIK nadal :) (chyba ze również pracownik, to PIT-11)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    Od bieżącego roku obowiązują nowe formularze PIT-11/8B
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/pit_2004/pit_11_8b.pdf
    Ten sam formularz dla obydwu przypadków.
    "Niepotrzebne skreślić" i mamy albo PIT-11 albo PIT-8B

    Marek

  • 9. Data: 2004-02-13 01:24:02
    Od: grynio001<t...@o...pl>

    A czy trzeba zglaszac zawarcie takiej umowy w US?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2004-02-13 02:59:15
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    Użytkownik "grynio001" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A czy trzeba zglaszac zawarcie takiej umowy w US?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    > -> http://usenet.pomocprawna.info

    Zawarcie - nie
    Zapłatę - tak - PIT4
    Marek