  • 11. Data: 2004-02-13 13:45:45
    Temat: Re: 19% czy 20% podatku od umowy o dzielo?
    Od: grynio001<t...@o...pl>

    > Zawarcie - nie
    > Zapłatę - tak - PIT4
    > Marek

    A jednak znow mam informacje, ze jednak trzeba zglaszac. Umowa o
    dzielo jest z przeniesieniem praw autorskich i taka podobno trzeba
    zglosic w terminie 7 dni od zawarcia. Ale znow jest to informacja
    niepotwierdzona, probowalem sie czegos dowiedziec przez telefon w
    US ale nikt kompetentny nie potrafil jednoznacznie odpowiedziec.
    Moze jest tutaj ktos, kto mial z tym doczyniania?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-02-13 14:03:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik grynio001 napisał:

> [...]
    > US ale nikt kompetentny nie potrafil jednoznacznie odpowiedziec.
    > Moze jest tutaj ktos, kto mial z tym doczyniania?

    Gdzie zgłosic? Do czego? Komu?

    I kto Ci takich informacji udzielił?

    Zaczynam podejrzewac z grasuje po Polsce jakies komando, które szepce
    ludziom do ucha rózne rzeczy a potem znika bez sladu zostawiając tylko
    zamęt.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2004-02-13 21:45:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Feb 2004, grynio001 wrote:
    [...]
    >+ A jednak znow mam informacje, ze jednak trzeba zglaszac.

    Źródło poprosimy.
    Podstawę prawną bądź też publicznie dostępne dane przedsiębiorcy
    który takie dane rozsiewa, bo od "osoby prywatnej" (tj. objętej
    ochroną danych osobowych) przecież NIE MOGŁEŚ dostać takiej
    wypowiedzi w taki sposób żeby się przejąć tym co mówi ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2004-02-13 23:29:42
    Od: grynio001<t...@o...pl>

> [...]
    > ochroną danych osobowych) przecież NIE MOGŁEŚ dostać takiej
    > wypowiedzi w taki sposób żeby się przejąć tym co mówi ;) !

    Gdybym znal podstawe prawna to by w ogole nie bylo sprawy.
    Informacje te mam od znajomego fotografa, ktory wykonuje sesje
    zdjeciowe dla agencji reklamowych. Wykonuje takie zdjecia w ramach
    umowy o dzielo ze zbyciem praw autorskich. US sie teraz przyczepil do
    jednej z agencji, z ktora mial taka umowe w styczniu, ze umowa nie
    zostala zglaszone w ciagu 7 dni od jej zawarcia. Nic wiecej na razie nie
    wiem. Pierwszy raz o tym slysze dlatego pytam. Moze ktos cos wie. Nie
    ma ponoc problemy przy zwyklej umowie o dzielo ale jak jest umowa o
    dzielo ze zbyciem praw autorskich to tak.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2004-02-14 00:57:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Feb 2004, grynio001 wrote:
    [...]
> [...]
    >+ zostala zglaszone w ciagu 7 dni od jej zawarcia. Nic wiecej na razie nie
    >+ wiem. Pierwszy raz o tym slysze dlatego pytam.

    Acha.
    7 dni ? A nie chodzi o umowę o pracę ?
    Bo mi coś NIJAK nie pasuje :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 16. Data: 2004-02-14 06:26:58
    Od: grynio001<t...@o...pl>

    > Acha.
    > 7 dni ? A nie chodzi o umowę o pracę ?
    > Bo mi coś NIJAK nie pasuje :]
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    nie no... umowe o prace to tylko w ZUSie trzeba zglosic a tu chodzi o
    US.

    -> http://usenet.pomocprawna.info