  • 1. Data: 2003-07-30 11:11:40
    Temat: czy można sprzedać sp. z o.o.
    Od: "Aleksander" <z...@b...pdi.net>

    Mam pytanie i proszę o pomoc.
    Mam dwie firmy . Jedna to sp. z o.o. założona z 12 lat temu, ale aktualnie
    mi niepotrzebna.
    Czy można sprzedać taką firmę? jak to się robi? czy są jakieś
    specjalistyczne firmy zajmujące się pośrednictwem? Ile może wynosić cena?
    Moja spółka jest w tej chwili zerowa, tzn. zero zobowiązań i zero dochodu, i
    zrobiony bilans na zero.

    Pozdrawiam
    ALX

  • 2. Data: 2003-07-30 23:21:32
    Temat: Re: czy można sprzedać sp. z o.o.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Jul 2003, Aleksander wrote:
    [...]
    >+ Moja spółka jest w tej chwili zerowa, tzn. zero zobowiązań i zero dochodu, i
    >+ zrobiony bilans na zero.

    Tak wKF: ale kapitał założycielski ma, czy ma długi w wysokości
    kapitału ? ;)
    Nie, nie jestem zainteresowany, ja tylko w kwestii "zerowości" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-08-01 20:00:49
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 30 lipca 2003 o godzinie (13:11:40) napisano:
    A> Mam pytanie i proszę o pomoc.
    A> Mam dwie firmy . Jedna to sp. z o.o. założona z 12 lat temu, ale aktualnie
    A> mi niepotrzebna.
    A> Czy można sprzedać tak? firmę?

    Mozna sprzedac udzialy.

    A> jak to się robi?

    Jest wiele metod, wiec to dluzsza opowiesc. Jesli zadasz konkretne
    pytania, to mozna bedzie konkretniej odpowiedziec.

    A> czy s? jakie?
    A> specjalistyczne firmy zajmuj?ce się po?rednictwem?

    Tak - cala masa.

    A> Ile może wynosić cena?

    Spolki czyste widzialem po okolo 10.000 zlotych. Zalezy od rocznika,
    stanu finansow, itp.

    A> Moja spółka jest w tej chwili zerowa, tzn. zero zobowi?zań i zero dochodu, i
    A> zrobiony bilans na zero.

    IMO to bardzo nieprecyzyjne okreslenie stanu spolki.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 4. Data: 2003-08-02 11:58:33
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisał w wiadomości >

    > Spolki czyste widzialem po okolo 10.000 zlotych. Zalezy od rocznika,
    > stanu finansow, itp.

    Chyba zalezy to glownie od stanu finansow.
    Kiedys oplacalo sie kupic udzialy w sp. z o.o. zeby nie czekac dlugo na
    rejestracje spolki w sadzie.
    Teraz (jezeli nie jest potrzebna sp. z dzialajacym biznesem) zdecydowanie
    lepiej zalozyc ja od nowa.

    Karol

  • 5. Data: 2003-08-04 16:22:35
    Temat: Re[2]: czy możnasprzedać sp. z o.o.
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 2 sierpnia 2003 o godzinie (13:58:33) napisano:

    K> Chyba zalezy to glownie od stanu finansow.

    A i owszem. Ale rocznik tez ma znaczenie - niektorzy np. chetnie
    kupuja stare spolki, zeby chwalic sie rokiem zalozenia (tak jak pewna
    firma internetowa, ktora kupila spolke z branzy obuwniczej i
    przechwalala sie, ze zostala zalozona w latach 60-tych!) :).

    K> Kiedys oplacalo sie kupic udzialy w sp. z o.o. zeby nie czekac dlugo na
    K> rejestracje spolki w sadzie.

    A teraz po to, by nie musiec miec w spolce kapitalu 50 000 zl. Ale tez
    juz niedlugo...

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl